ZASADY ODPŁATNOŚCI ZA NIEODWOŁANE ŚWIADCZENIA MEDYCZNE
Zarząd Integrative Medical Center sp. z o.o. z siedzibą w Żernikach Wrocławskich (IMC) informuje, że od dnia 1 sierpnia 2017r. wprowadza się następujące zasady odpłatności za nieodwołanie przez Pacjenta IMC umówionego świadczenia medycznego (np. konsultacji lekarskiej, zabiegów terapeutycznych):
- Termin i godzina udzielenia świadczenia medycznego może zostać odwołana lub zmieniona (wg dostępności usługi) na wniosek Pacjenta najpóźniej na 48 godziny przez zaplanowaną godziną poprzez e mail – kontakt@imc.wroc.pl lub telefonicznie na numer IMC +48 667 939 372, +48 730 597 597
- W przypadku niestawiennictwa Pacjenta w terminie i czasie umówionego świadczenia lub odwołania świadczenia przez Pacjenta później niż na 48 godziny przez zaplanowaną godziną udzielenia świadczenia, IMC należna jest opłata rezerwacyjna w wysokości 20 % ceny danego świadczenia wg obowiązującego cennika za świadczenie jakie miało zostać udzielone. W przypadku odwołania lub niewstawienia się na wizytę później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, należna jest opłata rezerwacyjna w wysokości 50% ceny danego świadczenia wg obowiązującego cennika.
- Opłata rezerwacyjna opisana w punkcie II jest płatna na 2 dni robocze przed kolejnym umówionym w IMC świadczeniem Pacjenta gotówką lub przelewem na rachunek IMC.
- IMC jest uprawnione do odmowy rejestracji telefonicznej Pacjenta który nie uiścił opłaty rezerwacyjnej (przy zachowaniu możliwości rejestracji osobistej w siedzibie IMC) lub/i odmowy udzielenia dalszego świadczenia.
- IMC w szczególnych wypadkach na wniosek Pacjenta może odstąpić od naliczenia opłaty rezerwacyjnej.
Niniejszej zasady wprowadza się w trosce o zapewnienie optymalnego wykorzystania czasu pracy personelu IMC oraz zapewnienia dostępności usług dla Pacjentów